Lifestyle Recenzie Tipy a Návody

RECENZIA: Korzety z queenbee.sk

Dostať na recenziu korzety a sťahovacie prádlo bolo pre mňa asi najzaujímavejšie zo všetkých recenzii, pretože ako majiteľka nekonfekšnej postavy tvarujúcú bielizeň používam veľmi často. Queenbee.sk je e-shop, kde nájdete korzety rôznych strihov, dĺžok, na rôzne účely a okrem tých si môžete vybrať aj zo škály tvarujúcej bielizne. Je taktiež výhradným dodávateľom anglických korzetov a pásov na šport Maskateer, o ktorých sa bližšie dočítate tu.
Páči sa mi, že v sekcii prádla si môžete vybrať medzi rôznymi dĺžkami nohavičiek a taktiež pre dámy s malým pozadím tu nájdete aj také, ktoré podporia a dvihnú zadok. Ja som si vybrala vysoké telové nohavičky Silk vo veľkosti L a čierne Inshape v rovnakej veľkosti (obvod pásu mám 79cm). Prádlo je dobre strihané aj na boky, pretože niektoré tvarujúce nohavičky majú vysoký výrez pri stehnách a potom robia ešte väčšie „šunky“. Telové sú z príjemného tenkého materiálu, v prípade potreby nositeľné aj počas letných mesiacov. Čierne sú však moje obľúbené, pretože sú pevnejšie a tak lepšie sťahujú a krajšie obopínajú postavu. Na páse sa dokonca nachádzajú aj 4 kostice pre lepší tvar. Obe na tele dobre držia a nerolujú sa. Niektoré tvarovacie nohavičky sú tak tenké a neforemné, prípadne keď nepasuje veľkosť, že na postave nesedia pevne ale pri sedení a pohybe sa rolujú či posúvajú.
sťahovacie prádlo vysoké nohavičky skúsenosť
Ako som načrtla v úvode, na queenbee.sk nájdete korzety na tvarovanie postavy či na šport (Maskateer). Ja som si vybrala tri rôzne dĺžky korzetov v prevedeniach na bežné nosenie. Sú dobre vypracované, pevné a príjemné na nosenie. Okrem benefitu zoštíhlenia postavy je ďalším držanie tela. V korzete je totiž priam nemôžné sa hrbiť. Ak máte s týmto problém, odporúčam vyskúšať korzet ako taký krajší Pajonček pre chrbticu. Taktiež sú vhodné na nosenie po pôrode.
korzety sťahovacie waist trainer po pôrode queenbee

Korzet Pink Safari veľkosť XL

Je dlhý a vhodný pre vysoké postavy. Materiál je príjemný, jemne lesklý a pevný. Keďže je hrubšieho materiálu, bude ideálny na zimné mesiace aj ako ochrana krížov a ľadvín. Na postave drží a neroluje sa ani pri sedení. Ako môžete vidieť, s mojou hruškovou postavou si ho musím prepínať, pretože inak by mi bol hore veľký. Povedala by som, že lepšie sadne rovnému trupu, napríklad typu postavy jablko.
sťahovací korzet dlhý pre vysokú postavu waist trainer

Korzet Flowery veľkosť XL

Je o niečo kratší ako Pink Safari, inak je materiálové prevedenie rovnaké. Sedí mi oveľa lepšie ako jeho mačací kolega. Príliž nesťahuje, čiže nevytvorí extra faldy na bokoch, čo môže byť pri korzetoch problém. Skúšala som ho nosiť aj v osemhodinovej práci a teda v živote som nebola toľko hodín vystretá. Na pracovnej stoličke sedím mnohokrát všelijako poskrúcaná, čo vám nosenie korzetu veľmi neumožňuje.Rovnako ako Pink Safari na tele drží ako má.
sťahovací korzet waist trainer kvety skusenost recenzia queenbee

Korzet pásový Elastiq Nude veľkosť S

Tento pásový nenápadný korzet vytvára peknú dobovú siluetu. Keďže je však kratší a super sťahujúci, na mojej postave si to trochu odnášajú boky. Preto ho nosievam v kombinácii s telovými vysokými nohavičkami, ktoré dorovnajú proporčné rozdiely. Tento drobec je tenšieho materiálu ako predošlé dva a tak je vhodný aj pod letné oblečenie.Keďže je však pružnejší a látkový, pri sedení a pohybe sa zvykne na postave posúvať a nedržať stále na mieste. Tento typ teda asi nebude úplne ideálny pre silnejšie postavy.
sťahovací sťahujúci korzet waist trainer skusenost
Ako  ako vyzerajú korzety a tvarujúce prádlo v praxi? Dala som si na seba svetlé obtiahnuté šaty, aby bolo dobre vidieť rozdiely. Musím však upozorniť na to, že ak túžite po postave ala Marlin Monroe, nie každé oblečenie sa dokáže prispôsobiť korzetu. Ak sú vám totiž šaty obtiahnuté a dáte si pod ne korzet, je možné, že v oblasti pásu budú šaty o čosi voľnejšie. Ak túžite po mega uzučkom páse oproti hrudníku a bokom, je ideálne siahnúť po šnurovacom korzete na mieru a najlepšie ušiť si šaty podľa na korzetu na tele.
Dať si na seba korzet chce trošku zvyk. Ak ho chcete využívať na korekciu postavy, odporúčala by som začať s tvarovacím prádlom a osvojiť si sťahujúci pocit. Ak potom prejdete na vyšší level a teda nosenie korzetu, nepríde vám jeho obopínanie až tak nepríjemné. Tým, že je pevný a skutočne drží telo pohromade, to môže byť pre začiatočníka šok. Sama ich nosím skôr na špeciálne príležitosti, no sťahovacie prádlo si dám hocikedy pod obtiahnuté oblečenie.

CELKOVÉ HODNOTENIE: 5/5

PLUSY

– cena